66. SÉRÜLT CSAPOK ESZTÉTIKAI TUNINGJA.

Lidi Thot BaYTI. Avagy javítsunk, vagy vásároljunk?

sam_4505.JPG

Mióta léteznek ezek a "szuszogtatós" vízkőoldók azokat használom, ha  nem is egy márkához kötődő hűséggel, de soha nem jártam még úgy, hogy a csap felülete megsérüljön. Most ez is bekövetkezett. Először csak matt lett, majd, mint, ha valamivel összekarcoltam volna. Mivel a csapomnak csak esztétikai hibája lett funkcionálisan kifogástalan tettem egy próbát a megjavítására. Először fekete akril festékkel, de az csak a tusolónál bizonyult tartósnak, így tovább kísérleteztem.

sam_4504.JPG

És megtaláltam az igazit! Fekete körömlakk. Más a látványa, mint az akrilnak. Az matt, míg ez fényes. A hibák elfedése után ráfestettem egy kis ezüst mintát szintén körömlakkal, majd jöhetett a dekorálás szatináló festékkel, amitől egy kis gyöngyös hatása is lett. A szatináló kiemelkedik, a síkból ez növeli az  élményt.

sam_4312.JPG

A szatináló kis műanyag flakonban van. Hegyes csőre "hurkába" engedi ki a festéket, így szépen lehet vele dolgozni. Kinyomáskor szürke, száradás után ezüst, de lehet kapni minden színben. Árát tekintve pedig nincs 400 Ft.

sam_4508.JPG

És íme, a végeredmény matt és fényes variációban. Sajnos a fotó nem adja vissza teljesen az eredeti látványt, de érdemes volt hozzá fogni és nem vásárolni, majd szerelőt hívni. (Már három hónapja készült, de eddig semmi gond nincs vele. Ha csak ennyi időt nyertem a csere előtt már meg érte!) Mivel nem kell hozzá nagy tudomány gyerekekre is rábízhatjuk a feladatot.

sam_4503.JPG