73. FARAGOTT DINNYE

Amikor már önmagamnak teszem fel a kérdést, hogy fanatikus, deviáns, vagy már orvosi eset vagyok, lehet, hogy ideje elgondolkodnom? :) De alkotni annyira  jó! Főleg, ha az ember vendégeket vár és nem csak a szívét, a lakást, az asztalt is ünneplőbe akarja öltöztetni és különlegessé akarja tenni szerettei számára. Ilyenkor az sem fontos, hogy csupán egy pillanat és a kés hasadásra készteti a dinnyét, majd az  alkotás eltűnik a kuka mélyén...

sam_4778.JPG

Ahhoz, hogy a vendégek érkezéséig a megvágott dinnye ne veszítsem értékéből még is mutasson az asztalon inkább kidekoráltam egy kicsit. Természetesen a különleges alkotáshoz nem kevés idő szükséges nekem viszont ekkor ebből volt a legkevesebb ezért nem merültem bele túlságosan, csak egy apró még is mutatós ötlettel tettem a nagy zöld golyót az asztal díszévé.

sam_4774.JPG

Így esett meg, hogy egy óriás smile várta a vendégeket a másik oldalán pedig kalocsai minta.

sam_4780.JPG

Az elkészítéshez fafaragó készletet használtam. A dinnye héját nem könnyű faragni. de megéri, mert ezzel  az  érkezők mosolyát könnyedén elnyerhetjük.

sam_4775.JPG

Arról nem tudok referálni, hogy melyik dinnyét a legkönnyebb  faragni, de az  tény nekem a Medgyesegyházi dinnye a legfinomabb!